rank1

Nr 12 w rankingu

Vigrax to trochę nietypowy produkt w tym zestawieniu, ponieważ działa na zasadzie uzupełnienia diety w brakujące składniki, które przyczyniają się do wywołania i podtrzymania silnej erekcji.

Cena opakowania

Czas kuracji

Ocena klientów

Liczba opinii

Długość erekcji

Siła erekcji

Ilość nasienia

149,90 zł

60 dni

2.59/5
2.59/518
2.59/5 18
2.61/5
2.44/5
2.72/5

Tabletki na potencje Vigrax – skład i działanie

Tabletki Vigrax to suplement diety stworzony z myślą o mężczyznach, zmagających się
z problemem potencji oraz niskim libido. Skład preparatu został dobrany w ten sposób, aby skutecznie uzupełniać składniki niezbędne do wywołania oraz utrzymania erekcji.

Formuła tabletek Wigrax opiera się na:

  • ekstrakcie z koreańskiego żeń-szenia, który poprawia ukrwienie i zwiększa zdolność koncentracji,
  • l-argininie, regulującej pracę komórek w organizmie i zwiększającej przepływ substancji odżywczych,
  • wyciągu z guarany, który zwiększa pobudzenie,
  • chelacie aminokwasowym cynku, biorącym udział w wielu procesach energetycznych i metabolicznych,
  • ekstrakcie z owocu cytryńca chińskiego, skutecznie wspomagającym spadek libido.

Jeśli zastanawiasz się, gdzie kupić Vigrax, sprawdź nasze forum, poznaj opinie użytkowników i przekonaj się, czy jest to preparat, który sprosta Twoim oczekiwaniom.

Vigrax – opinie i skuteczność

Tabletki na potencje Vigrax należą do klasy leków zwanych inhibitorami fosfodiesterazy, działając poprzez zwiększenie wpływu tlenku azotu, związku, który rozluźnia mięśnie gładkie penisa w trakcie pobudzenia seksualnego, pozwalając na większy przepływ krwi do członka dla uzyskania erekcji. Atrakcyjna cena i świetne opinie lekarzy sprawiają, że preparat ten jest chętnie wybieranym suplementem diety na problemy związane z potencją oraz niskim libido.

Jeśli jesteś ciekawy, czy ktoś stosował Vigrax i czy działa, zajrzyj na przygotowany przez nas ranking i przekonaj się, dlaczego środek ten cieszy się tak dobrymi opiniami.

Tabletki Vigrax – opinie

  • Anonim

    2.33/5

    3/5
    2/5
    2/5

    Brak komentarza

  • Anonim

    1/5

    1/5
    1/5
    1/5

    Brak komentarza

  • anglik2

    1.33/5

    1/5
    1/5
    2/5

    Jeszcze raz powtórzę. Po 2 miesiącach stosowania: brak widocznych zmian na lepsze. Nie działa.

  • anglik

    5/5

    5/5
    5/5
    5/5

    Po 2 miesiącach stosowania. Wniosek: nie działa, to jakaś lipa. W każdym razie sprawność na tym samym poziomie co przed.

  • Anonim

    5/5

    5/5
    5/5
    5/5

    Brak komentarza

  • Rysio

    5/5

    5/5
    5/5
    5/5

    Ja jestem zadowolony skala 1 do 10 to wybieram 8

  • wacek

    1/5

    1/5
    1/5
    1/5

    Nic nie daje

  • jasiek

    2/5

    2/5
    2/5
    2/5

    Jestem mlodym i zdrowym menszczyzna. Wydawalo mi sie ze wezme jedna tabletke i wszystko bedzie ok ale nie jestem zadowolony z tabletek. O tabletkach przeczytalem sobie na jednym forum. Myslalem ze zadzialaja ale dla mnie to jedynie starata pieniedzy. Efekt byl ale mierny. Juz balem sie ze nic mi nie pomoze ale przerzucilem sie na inne tabletki i tamte okazaly sie skuteczniejsze.

  • pulok

    1.67/5

    2/5
    1/5
    2/5

    Po vigraxie seks jest do dupy. Przynajmniej dla mnie. Co z tego ze dziala i penis staje skoro potem niczego sie nie czuje. Normalnie jak kij od miotly. Poza tym wydaje mi sie ze dziala dobrze przy pierwszych tabletkach ale potem organizm tak sie do niego przyzwyczaja ze efekt jest praktycznie zerowy. Jesli ktos szuka jakiegos wspomagacza aby sobie zarzucic to nie zaczynajcie od tego.

  • prezesek

    1.33/5

    2/5
    1/5
    1/5

    Po innych tabletkach przerzucilem sie na vigrax ale jak dla mnie to porazka. Glowa mnie po nich napierdala tak ze szkoda pisac ( nie chce i sie nawet uprawiac potem seksu ze swoja kobieta bo wiadomo komu sie chce jak glowa boli). Dzialania takie sobie. Pala staje ale srodek dziala tak mniej wiecej godzine czy dwie. Sa inne lepsze tabsy.

  • ziki

    2.33/5

    2/5
    3/5
    2/5

    Suszy mnie po tych tabletkach , viagra jest po nich o wiele lepsza. Poza tym odczucia suks. Co z tego ze pala stoi jak po 5 minutach seksu juz nic nie czuje i niczego mi sie nie chce. Moge godzinami ale chyba tylko laska jest zadowolona a ja nie. Probowalem inne tabletki i po nich przynajmniej cos czuje . Po tym doslownie nic

  • scorio

    2.33/5

    2/5
    1/5
    4/5

    Są lepsze srodki. Moim zdaniem oryginalna viagra jest o wiele lepsza, PowerMan(Man-Tabs) równiez wymiara w porównaniu do vigraxu. Brałem kilka miesięcy temu jednak znam lepsze środki po ktorych tak mnie nie boli głowa jak po vigraxie. Poza tym na początku przyjmowania efekt był ok ale potem się już chyba przyzwyczaiłem do tabletek bo z każdą kolejną tabletką było tylko gorzej
    Nie polecam, sam nie kupuję ponownie.

  • user

    4/5

    4/5
    4/5
    4/5

    Brałem i działa na mnie dobrze. Mniej wiecej to samo co viagra tyle ze o wilee tańsze oraz kupi się w aptece bez recepty. NIe trzeba iść wczesniej do lekarza aby dał recepte. Tyle ze trzeba uwazac na podróby bo duzo jest na allegro podrobek i te juz nie dzialaja tak jak oryginalny srodek.

  • Anonim

    1.67/5

    2/5
    1/5
    2/5

    Pierwszy raz jak sprobwoaęłm efekt był wspaniały . Potem jednak doszedłem do wnioskku,ze było to placebo bo jak brałem kolejne tabletki to efekt był bardzo mały żeby nie powiedzieć zerowy. Przerzuciłem sie na inne tabletki i tamte działają o wiele lepiej. Tak wiec nie polecam. Sa lepsze i tańsze suplementy niż ten.

  • kastor

    4.33/5

    4/5
    4/5
    5/5

    Spełnil moje oczekiwania. Pomaga i tabletki są całkiem dobre.

  • misiek

    2.33/5

    3/5
    2/5
    2/5

    Długość erekcji za pierwszym razem to max 30 min. Dla jednych to długo, dla mnie nie. Siła rekcji, bez rewelacji. Trochę lepiej niż gdybym miał tego nie brać. Może efekt placebo? Ilość nasienia - bez zmian.

  • Krzystof

    1.33/5

    1/5
    2/5
    1/5

    Lipa i tyle w tym temacie. Siła erekcji jest nieznacznie większa, ale to raczej efekt gry wstępnej i zasług mojej pani niż tego środa.

  • joyc

    2.67/5

    3/5
    2/5
    3/5

    Przyznam szczerze,że troche się zawiodłem. Tabletki nie są tanie, wprawdzie działanie jakieś tam jest bo potencja się po nich polepsza. Ale nie za taką cenę. Można znaleźć tańsze środki, które równiez maja podobne dzialanie jak vigrax. Zajrzałem sobie do składu i tak naprawdę są to witaminy tak wiec nie ma tam rzeczy, które realnie działałyby na potencję.

Oceń tabletki Vigrax

Oceń tabletki w trzech poniższych kategoriach oraz napisz swoją opinię.


© 2016 www.potency-pills-rank.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone